Hlavička_4ts

Hlavička_4ts

Začíname...

pondelok 29. októbra 2012


Konečne som sa dostala k prvému príspevku na mojom novom blogu 4 Ttasty Seasons, na ktorom vás mimochodom veľmi pekne vítam (verím, že bude koho vítať :-)). Tento prvý post píšem až potom, čo som ich už pár napísala, ale ako býva dobrým zvykom pri písaní rôznych prác a článkov, úvod sa píše až potom čo sa napíše článok. O čom je tento blog si môžete prečítať tu.
Zo začiatku uverejním aj príspevky, ktoré som urobila už skôr, ale keďže som so spustením blogu trošičku otáľala, ich čas ešte len príde. To len, aby Vás neprekvapilo, kde sa tu uprostred sychravej jesene zobrali napríklad čerstvé jahody. Takže asi toľko k úvodu. Dúfam, že Vás niektoré z mojich príspevkov/receptov zaujmú a budem veľmi rada, ak mi tu necháte komentár.

4 komentáre:

Mery13 povedal(a)...

Vítam Ťa medzi nami skoršími :-)) Blog máš veľmi zaujímavy a zdravý...kde ja mam veľké medzery :-(
a preto sa tu určite budem často zastavovať. Hneď na začiatok ma veľmi zaujali tekvicové buchtičky.
Želám veľa návštevníkov a nápadov. Krásny víkend prajem. Mery

4ts povedal(a)...

Ďakujem veľmi pekne za komentár. Budem rada, keď Vás niektoré recepty inšpirujú a aj v budúcnosti sa zastavíte nahliadnuť do môjho kulinárskeho sveta :-) Pekný víkend :-)

KatuliK povedal(a)...

kráááásny blog :-O
ukladám :-)

4ts povedal(a)...

KatuliK dakujem krasne :-) Prave som si pozrela tvoj blog a urcite najblizsie vyskusam mrkvovy kolac !

Zverejnenie komentára