Hlavička_4ts

Hlavička_4ts

Spomienka na hubovú sezónu

utorok 27. novembra 2012

Tento príspevok je vlastne spomienka na hubovú sezónu, aj keď sa na tú spomienku denne pozerám v poličke :-) a vytešujem sa. Po suchom lete sme už ani len nedúfali, že budeme mať to potešenie z vlastných húb. Ale túto jeseň sa na nás usmialo šťastie a môj priateľ prišiel z húb s plným košíkom 2x po sebe. A tak som strávila pár pekných večerov čistením a sušením, s opojnou hubovou vôňou v nose. Samozrejme, že sme si ako prvé pripravili hubovú praženicu, nemôžem si pomôcť, ale tú zbožňujem. V ten víkend som sa chystala na viacero hubových receptov, ale po praženici a hubovej polievke moje telo viac húb odmietlo :-(.
A tak pekne čakajú na poličke na ďalšie využitie, ...napríklad taká kapustnica ich určite neminie :-).
Toľko naša spomienka na hubovú sezónu, aj s krásnymi fotkami, ktoré ako vždy nafotil môj priateľ.

4 komentáre:

Unknown povedal(a)...

to fakt? 2 x po sebe? Moja polovicka chodila po lese a nasla velke NIC :( a huby pritom neznasa len ich rad hlada :)
ja som tento tyzden dostala tiez chut na hribiky a urobila som si rizotko so sampionmi a zelenou cibulkou :)
I.B.

Mery13 povedal(a)...

Uf, už tie fotky smrekáčov mi šteklia chuťové poháriky :-)) My huby máme veľmi radi na všetké pôsoby a ešte radšej ich v lese zbierame. A na Tvoj recept kapustnice sa teším.

4ts povedal(a)...

Ivka, minuly rok sme ani my nic nenasli, preto som sa tak velmi tesila tento rok :-)

4ts povedal(a)...

Merry, dufam, ze v tom predvianocnom zhone tu stihnem uverejnit aj kapustnicu.
Ale uz sa jej neviem dockat :-D

Zverejnenie komentára