Hlavička_4ts

Hlavička_4ts

Svadba

nedeľa 18. novembra 2012


























































Fascinujú ma všetky tie krásne svadobné fotografie s úžasnými sladkými bufetmi, tortami, recepciou a výzdobou, tak veľmi odlišnou od toho čo väčšinou vidíme v našich končinách. Pred pár mesiacmi sa ma naši spoloční kamaráti, len tak medzi rečou opýtali, či by som im neupiekla pár „cupcake-ov“ na svadbu. Z pár „cupcake-ov“ nakoniec bol :-)...celý sladký kútik aj s trojposchodovou svadobnou tortou. Všetko som samozrejme doladila do výzdoby tejto pre mňa výnimočnej svadby.

Túto udalosť som si veľmi užila a týmto by som sa chcela Ivke a Romanovi poďakovať za dôveru, ktorú do mňa vložili.

Pridávam aj koláž fotiek od výbornej fotografky Ivet Hajnikovej (ďalšie fotky zo svadby nájdete tu).


                                                                                  

11 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Ahoj Zuzi, tak toto je fakt veľké prekvapenie a naozaj úžasnéééééééé.
Netušila som, čo sa v Tebe skrýva. Tuším sa kvôli tomu druhý krát vydám :).

Si naozaj šikovná.

silvia

4ts povedal(a)...

Silvi ďakujem veľmi pekne za pochvalu :-)

Anonymný povedal(a)...

Zuzi, ďakujemeeee... ak by sa ti náhodou podarilo upiecť ešte lepšiu, tak aj ja sa vydám 2.krát :)
I.B.

4ts povedal(a)...

dohodnuté :-P

Mery13 povedal(a)...

Páááni, to je fantázia. Neskutočne šikovná si Ty Zuzka. Už som tu tretíkrát, ktovie koľkokrát sa ešte prídem pozrieť na tu nádheru.

4ts povedal(a)...

Az sa cervenam :-) dakujem za pochvalu, pokojne sa pridte pozriet budem rada :-)

Unknown povedal(a)...

Zuzi, to je ako pozerat sa do vykladu Tiffany & Co.

4ts povedal(a)...

Darinka dakujem krasne :-)

Anonymný povedal(a)...

Dobry večer...a plánujete sa tejto nadhera venovať aj ďalej?;) máme svadbu v júni,sme z Košíc a hľadáme ešte torticky a kolaciky ;)

Anonymný povedal(a)...

Dobrý večer :) jedným slovom krása! Mala by som otázočku, beriete aj objednávky? Mať niečo od vás na našej svadbe by mi bolo cťou. Ďakujem. Katka

4ts povedal(a)...

Dakujem krasne za mile komentare :-)
V prípade akychkolvek otazok ma pokojne mozete kontaktovat na 4tastyseasons@gmail.com

Zverejnenie komentára